CABUTAN BERTUAH PETRONAS : الرزق من الله

23 FEB 2010, :-) Pepatah melayu ada menyatakan "tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia siapa yang tahu" begitulah perumpamaan yang dapat admin ungkapkan kerana telah berjaya mendapat hamper dalam cabutan bertuah "Peraduan isi minyak PETRONAS" Dari 20 cabutan yang dibuat oleh wakil Petronas di Kamunting, penyertaan saya telah berjaya mendapat tempat pada cabutan yang ke-9. Walaupun nilai hamper yang dimenangi tidaklah begitu besar, (lebih kurang RM30) namun ini merupakan rezeki saya . Ini kerana sudah banyak dan bermacam peraduan pernah saya sertai, dan ini adalah kali pertama saya mendapat tempat (walaupun saguhati cabutan bertuah). Difahamkan peraduan yang saya menangi ini "peraduan senyum Petronas". علي كل حال واشكر على الله

CABUTAN BERTUAH PETRONAS : الرزق من الله CABUTAN BERTUAH PETRONAS : الرزق من الله Reviewed by صوفي اسحاق on 10:00 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.