BAHAN BANTU MENGAJAR : KOLEKSI BAHAN BANTU MENGAJAR PROGRAM JQAF

Pengunjung yang dihormati, di sini terdapat beberapa koleksi Bahan Bantu Mengajar yang telah diupload atas inisiatif admin jqafskpht08.blogspot untuk dikongsikan bersama kepada para pengunjung sebagai bahan bantu mengajar BBM khusus kegunaan guru yang terlibat dengan Program j-QAF dan GPI umumnya. Bahan Bantu Mengajar ini diperolehi dari rakan-rakan seluruh Malaysia. Koleksi BBM yang tedapat di sini adalah sebahagian dari yang sempat diuploadkan untuk didownload. Terdapat beberapa lagi BBM yang belum sempat diuploadkan di sini. Untuk mendapatkan lain-lain koleksi admin jqafskpht08.blogspot.com dengan besar hati mempelawa agar pengunjung sentiasa mengikuti perkembangan blog ini, bagi tujuan mendapatkan lain-lain BBM yang dimaksudkan. Tujuan utama admin berkongsi kepada para pengunjung bahan BBM ini agar memudahkan lagi aktiviti P&P dan lain di samping menjayakan usaha murni Program j-QAF dalam mendidk anak bangsa.

* Admin juga amat mengalukan kepada pengunjung yang mempunyai lain BBM dan idea untuk dikongsikan di sini.

Untuk proses download, pengunjung boleh terus klik pada icon yang terdapat dalam box di bawah.
Kelancaran dan kemudahan muat turun para pengunjung di sini adalah keutamaan admin skpht08.blogspot.com, oleh yang demikian sebarang kesulitan admin memberi ruang kepada pengunjung untuk terus menghubungi admin pada email jqafskpht@gmail.com atau melalui buku catatan yang disediakan di atas.


BAHAN BANTU MENGAJAR : KOLEKSI BAHAN BANTU MENGAJAR PROGRAM JQAF BAHAN BANTU MENGAJAR : KOLEKSI BAHAN BANTU MENGAJAR PROGRAM JQAF Reviewed by صوفي اسحاق on 10:17 PM Rating: 5

No comments:

Powered by Blogger.